reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Pavol Kopecny

Pavol Kopecny

Bloger 
  • Počet článkov:  20
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Ekonomika a biznis ma bavia. Sú mojim koníčkom... a našťastie aj prácou. Zoznam autorových rubrík:  CoronaZdravotnictvoSúkromnéNezaradené

reklama

Corona

Celoplošné testovanie podľa mňa nie je rozumné.

Pavol Kopecny

Politika Celoplošné testovanie podľa mňa nie je rozumné.

Riešil by som súčasnú problematickú situáciu inak, ale možno ma niekto presvedčí aj o opaku. Tu sú moje dôvody:

  • 22. okt 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 052x
  • 0
COVID-19 – Proning: Prosím posuňte na našich „COVID-19 lekárov a sestry“

Pavol Kopecny

COVID-19 – Proning: Prosím posuňte na našich „COVID-19 lekárov a sestry“

Môže to výrazne znížiť počet intubovaných ľudí a tým pádom aj úmrtí. V záplave množstva informácií sa často môže stať, že sa stratí, alebo prehliadne niečo aj veľmi podstatné.

  • 3. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 7
Slovensko by sa mohlo stať ekonomickým lídrom v EÚ v období s korona vírusom

Pavol Kopecny

Politika Slovensko by sa mohlo stať ekonomickým lídrom v EÚ v období s korona vírusom

Korona: fázu 1 sme zvládli perfektne. Je čas zvládnuť na výbornú aj fázu 2 :::::::::::::::::::::::::

  • 17. apr 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 600x
  • 2
reklama
SkryťZatvoriť reklamu